ثكث

ثكث

اتاقی برای بحث در مورد ثكث. بدون تصوير بدون بكار بردن الفاظ نامناسب.تنها براي انتقال اطلاعات
or sign in to get started
FriendFeed
ashkan posted a message
“نظرتون در مورد ثكث با كلاه شرعي( صيقه) چيه؟ قبول داريد يا نه ؟اگه آره چرا آره و اگه نه چرا نه؟؟”
May 27 at 3:09 am - Link
من كه حالم از هرچي كلاه شرعي يه بهم ميخوره - ashkan
افنضاح افتضاح افتضاح - reza
سکص همیشه بوده . در زمان حضرت محمد هم بوده . و فکر کنم فقط برای اینکه یه پولی به فاحشششه ها برسه ، اومد و گفت که صیغه ! یعنی اگه فلان کارو میخوای بکنی پولشم باید بدی و در ضمن باید معلوم شه که بچه مال کیه ... الان که با لوازم پیشگیری ، این موضوع راحت شده و خوب پولشم که میدن ... دست مردم درد نکنه - macromediax
من که فرقی بین ثکث برای پول (تن فروشی) و صیغه نمی‌بینم و در هر دو حالت اگه هر دو طرف راضی باشند هم مشکلی ندارم باهاش - Saman
من بدون این که داوری نسبت به این موضوع داشته باشم می گم که از نظر پدیدار شناسی صیغه نشان دهنده ی این است که اسلام به شدت به غرایز آگاه است و جامعه ی انسانی را با تمام رفتارهایش می شناسد .اسلام رفتاری را که نمی توان تغییر داد را قانون مند کرد - vahid
FriendFeed
ashkan posted a message
“فرض كنيد بين شما و دوستتون يه رابطه عميق وجود داره بعد با اينكه به وفا داريش نسبت به خودتون مطمعن هستيد ،متوجه بشي كه قبل از رابطه با شما ثكث داشته ،”
May 25 at 1:24 am - Link
ادامه:آيا نظر شما در مورد اون شخص تغير ميكنه ؟يا كلا چه اتفاقي مي افته؟ - ashkan
من كه فكر كنم قاطي ميكنم،ميزنه بسرم ،اصلا شايد ديگه هيچ وقت نبينمش،مگم مهرم حلال جونم آزاد، - ashkan
خب یعنی چی؟ خب داشته که داشته! اگه قراره من حق داشته باشم قبل دوستی با اون با یکی دیگه که دوسش داشتم ثکث داشته باشم چی؟ حتماً اینبار اون باید قاطی کنه!؟ - Babak Soltani
نه آقا واسه من که فرقی نداره. تازه اگه جدا دوسش داشته باشم خوشحالم می شم چون می دونم این لذت رو قبلا تجربه کرده. خب این بده؟ - Babak Soltani
يعني واقعا ناراحت نمي شي؟خوب آره اون هم حق داره كي قاطي كنه،من يكي دوست ندارم كه بگم تو راحت باش به شرط اينكه من هم راحت باشم - ashkan
فکر کنم برای این چیزا نشه قانون گذاشت ,بستگی مستقم به ارزش های خودت داره - shandiz
اشکان من منظورتو از راحت بودن نگرفتم درست - shandiz
خوب مطمئنا بستگي به ارزش هاي خود شخص داره و اينكه اون فرد تو چه محيطي بزرگ شده ،اما خوب هميشه اين سوال برام پيش مياد كه اگه كسي تو يه همچين موقعيتي باشه چه كاري انجام ميده. - ashkan
این که او در گذشته چه کار کرده اهمیت نداره! این اهمیت داره که اون با تمام تجربه ای که از گذشته داره، تو رو انتخاب کرده! اینم اتفاقا جای خوشحالی داره نه قاطی کردن! - MrWill
به نظر من که اصلا مهم نیست - Farbod
آره آقا مهم نیست. اشکان جان مگه ب هر کی دوست می شه آدم باید آکبند باشه؟ مگه قراره آدم تا ازدواج و چمیدونم رسم مزخرفه شب زفاف آک باشه؟ بابا طبیعیه. این چه برخوردیه که قاطی کنیم؟ طرف قبل اینکه با تو باشه یکیو دوست داشته تازه از بودن باهاش لذت هم برده. اگه جدا دوسش داشته باشی باید خوشحال هم بشی. من که مشکلی ندارم. واسمم پیش اومده طرف رو هم الان می شناسم. واسمم مهم نیست. بابا بیخیال کمی این غیرت رو بذارین کنار که چشم عقل رو می بنده! با مستر ویل شدیدا موافقم - Babak Soltani
اگر گفته باشه برام مهم نيست ولي اگر نگفته باشم و پنهون و كاري و تريپ چيت بازي برداره ... نميدونم ! - Mr Jojo
من اگه متوجه بشم قبل از رابطه با من واقعاً هیچ وقت ثکث نداشته فوراً باهاش بهم می‌زنم حتی اگه کیس ایده‌آل یاشه چون آدم مریض و افسرده و... به دردم نمی‌خوره و حوصله مریض‌داری و آموزش اصول اولیه زندگی ندارم - Saman
FriendFeed
reza posted a message
“من يه شايت خوب سراغ دارم كه خيلي جالبه .www.asheghi4u.blogsky.com”
June 8 at 10:19 pm - Link
FriendFeed
behnam kashani posted a message
“آقا می خواسد مثل وردپرس فرند فید هم فیلتر بشه ؟!”
May 24 at 9:10 am - Link
FriendFeed
mhmazidi posted a message
“سوال1: براي مفيد ماندن اين روم، چه مباحثي در ان مطرح شود و چه مباحثي حذف گردد؟”
May 24 at 6:47 am - Link
دکتر من فکر می کنم قبل از هر چیزی باید این مسئله روشن بشه که خیلی ها اصلن ثکث رو چیزه بدی می دونن(همون برداشت حیوانی که فواد اشاره کرد) دیگه چه برسه به اینکه بخوان آموزش هم ببینن.و این خیلی خطرناکه.شاید اول از همه باید برای خیلی از افراد روشن بشه که ث ک ث یه نیاز اصلیه.شاید خیلی ها این حرف من رو باور نکن اما معضل بیشتر هم نسلهای ما همینه.یکی از حرف های من اینه که خیلی ها افتخار می کنن به اینکه 2 ساله که مثلن عقدن و روابط نزددیکی دارن اما ثکث نمی کنن.چرا باید چنین چیز هایی در جامعه ما افتخار محسوب بشه؟ - shannon
من همچنان معتقدم این روم بهانه لازم برای قیلطرینگ فرندفید را فراهم می کند. - Omid Dadgari
FriendFeed
mhmazidi posted a message
“سوال2: بنظر شما صحبت در مورد اين پديده بايد چگونه باشد؟ عمومي؟ خصوصي؟ در جمع‌هاي كوچك؟ در رسانه‌هاي بزرگي چون تلويزيون؟ در اينترنت؟ ايا اساسا از نظر شما آموزش در اين زمينه كاري صحيح است يا كاري است ناپسند؟”
May 24 at 6:55 am - Link
ادامه سوال: چه كساني مي‌توانند در اين زمينه صحبت كنند؟ معلمان؟ پدرمادر؟ خواهر برادر؟ پزشكان؟ هر شخصي؟ يا تنها كساني كه به عنوان ثكثولوژيست شناخته مي‌شوند؟ - mhmazidi
يقينا فقط به وسيله ي يكي يا چند تا از اين موارد نميشه كه ديد مردم رو نسبت به اين اين قضيه عوض كرد ،امابا توجه به شرايط حال حاظر جامعه ما براي نشكستن حرمت ها ميبايست مباحث رو تو جامعه هاي هم سن و سال مطرح كرد و در اوايل دوران بلوغ ...به اين صورت بهترين جا براي شروع مدرسه ميتونه باشه - ashkan
FriendFeed
ashkan posted a message
“خوب اقاي دكتر مي شه بگيد منظورتون از نظر شخصي در اين مورد چيه ؟خوب خودتو براي نمونه يه بحث راه بندازيد”
May 24 at 6:26 am - Link
خيلي هوشمندانه ثكث رو اينطور نوشتيد ;) - ashkan
ديدگاههاي شخصي نسبت به اين پديده.اين كه ديد افراد نسبت به ثكث چگونه است. ايا پديده‌اي حيواني است؟ ايا بد است؟ خوب است؟ بايد باشد؟ حد و حدود دارد يا خير؟ حدودش كجاست؟ چه رفتارهايي بايد در پيش گرفت و غيره.... - mhmazidi
برداشت حیوانی از این پدیده تشخیص برخی از علمای دینی است، باید دانست که ثکث بخش مهمی از زندگی انسان‌هاست و صحبت نکردن از آن بیشتر به منحرف شدن ان کمک می کند. - Foad Sa.
به نظر من بحث بحث دين يا علماي ديني نيست ، اين پديده به فرهنگ يه ملت بر ميگرده - ashkan
خب مجراهای ورود این دید به فرهنگ عموم را هم باید بررسی کرد. - Foad Sa.
FriendFeed
mhmazidi posted a message
“لطفا اين روم را از خود بدانيد. سعي كنيد الفاظ را طوري بكار بريد كه موجب قيلطر شدن ان نشود.همچنين بگوه‌اي رفتار كنيم كه ديگران ازرده خاطر نشوند”
May 24 at 6:04 am - Link
پايتيم دكتر جان - ashkan
شدیدن با این روم مخالفم. اولین دستاویز برای قیلطر شدن فرندفید است. خواهش می کنم فرندفید را از ما نگیرید. - Omid Dadgari
مریم هم که جرات هیچی رو نداره جز مسائل فیزیک! - Foad Sa.
مدير روم مي‌تواند كاربران خاطي را بلوك كند - mhmazidi
ثكث رو يه قضيه ي دخترونه يا پسرونه ي صرف نكنيد،مطمئنا با مديريت آقاي مزيدي نظر كسي در مورد كسي عوض نميشه - ashkan
آموزش آموزش آموزش، چیزی که نبود آن در لایه‌های جامعه بیداد می‌کند - Foad Sa.
FriendFeed
posted a message
“حرکت خوبیه به ابتذال نکشنش!”
May 24 at 6:15 am - Link
FriendFeed
mhmazidi posted a message
“در اينجا سعي مي‌كنيم ديدگاههاي شخصي خود در مورد اين پديده را با ديگران به اشتراك بگذارم.باشد تا از اين طريق ديد انساني‌تري نسبت به اين پديده پيدا كنيم.”
May 24 at 6:10 am - Link
وا ! مگه الان دید حیوانی هست ؟ چه حرفا میزنی آقای دکتر - Amir Beitollahi
FriendFeed
mhmazidi posted a message
“ثكث پديده بسيار حساس و ظريفي است بخصوص در كشوري چون ايران. اگر واقعا تمايل داريد افراد فهميده و با اطلاعي در اينجا فعال باشند و به اطلاعات ما در اين زمينه اضافه كنند پس مواظب ظرائف گفتار در مورد اين پديده باشيم”
May 24 at 6:11 am - Link
Other ways to read this feed:Feed reader